Skolan

Sitter i skolan nu och har Information och layout B. Vi ska göra frågor till studiebesöket som vi har på onsdag. Men jag kommer inte på några frågor :/ Sitter här och lite små nervös inför sjukan. Väntar på att klockan ska bli fem i nio så man kan gå till bussen som går till sjukan.  Kommer nog att gå så bra så tror jag :)

Är även lite små sur på Simon. Jag låg på en bänk och han satte sej på mej och kittlade mej, inge kul alls när man inte kan göra något tillbaka för att man är så liten. :/ Så nu måste jag bli stor snart så man kan sätta emot lite :)

Blir nog att åka till Vansbro me Mattias i morron i en snabbis och göra resten på min bil. Inte så mycket kvar nu. så det blir tävling den 26 i Mora för mej, gött sö. Behöver alla poäng jag kan få om jag och Runar ska vinna lagtävlingen! Ligger etta nu iallafall men leder bara med 1 poäng. och vi är bara två. Dom som ligger tvåa kommer vara 5 i Mora som startar. Så det blir ganska tufft :/ Och jag har ingen bra bil heller nu, får man min gamla slöa -.- Men det går väl gå ändå ^^, får ju åka iallafall och det är ju huvudsaken :)


Nej nu har jag skrivit av mej lite. Kanske ska försöka komma på nå frågor nu då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0