Paaarty :)

Igår blev de party hemma hos mej, helvete va mycket folk det var ett tag. Jag räknade att vi var runt 26 stycken ett tag. Men trångt märkte jag inget om, jag var väl lite mycket på lyran :) Halsade fan i mej allt som fanns nästan! Jag var som en jävla tvättsvamp. Haha. Usch skäms över mej själv :P Mest av allt saknade jag Simon under kvällen. kändes dumt att jag ahr fest och han ligger hemma nyopererad. :/ Usch, men som sagt, jag kunde ju inte träffa han iallafall. Har inte träffat han på 5 dagar nu! Och det känns som flera veckor :/

Nu sitter man här, Adde åkte nyss hem, vi har sett på tv. Skönt med sällskap. Ikväll får man sova själv i sängen :/ Hade ju Elin och Gustav hos mej inatt, får hoppas att katterna vill sova med mej :)


Tack alla underbara vänner för kvällen igår. Jag älskar er <33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0