Min dag.

Ja idag har man inte gjort mycket. Men faktiskt så har jag gjort mat idag. :) Men mest av allt saknar jag Mattias, vi glider ifrån varandra mer och mer eftersom han är ute hela tiden... Vet inte vad jag ska göra. :/ Vill inte ha en pojkvän som man knappt känner längre.. Han har blivit annourlunda på något sätt. Han verkar inte sej själv. Han verkar ha blivit sparkad u huvudet av buss eller nå :P heheh lite skoj måste man få säga när man har tråkigt och inte deppa ner sej själv :D Har inte träffat Mattias på hela dagen idag. Igår träffade jag han en gång på morgonen innan han skjutsade hem mej eftersom jag sov hos han. Men han skulle komma till mej på kvällen men gjorde inte de. och idag har jag inte träffat han alls. :/ Kommer säkert inte göra heller. Det känns verkligen inte bra att han flytta. Han verkar må mycket sämre nu också... Vad är det för fel? Är det någon som är dum på han eftersom han beteer sej som han gör? :O För så där var han absolut inte när han bodde hos mej. Vet inte vad det är. Orkar snart inte bry mej mer heller. Får ändå aldrig vet något så jag skiter i detta snart.

Nej nu ska jag ut och gå och få bort lite tankar ur huvudet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0