Ganska bra dag!

Detta är kopierat från Bilddagboken. Orkade inte skriva på båda ställerna :P


Dagen böjade med att vi for ut till Selja . Mattias började på sin personbil som ska besiktas om på  måndag. Jag började med Hans-Eriks bil so de ska bli folkracebil av. Men det var så jävla varmt så jag plockade bara ur i baksätet. Så det är tomt iallafall. Nu är det skuffen och framsäterna som ska ur. Lite jobbigt, men kul :) Ska väl ut och försätta i morron också. Då hoppas jag på att jag blir klar iallafall om Mattias kan plocka ur allt sitt skit han har i skuffen på den bilen.

Sedan for jag och Mattias ut och fiskade. I älven i Selja. Mattias fick napp och hans söp gick AV. Hahahah. Men han fick upp fisken iallafall! Så han lagade sitt spö. Kastade i igen. Och fick en till. Och jag blev så jävla sur och så slängde jag i där han stod. Fick inte ett napp, han kastade i där jag stod och fick napp direkt!!!!!!! Då blev jag sur och kasta ut kastflötet på kastspöt. Och så fick jag också napp. Fick en hyffsat stor abborre. Mattias fick en stor Id, och två små abborrar. Och jag fick en abborre som var ganska stor. Typ 3-4 hg. Sen blev det helt dött så vi åkte hem. Kokade alla tre abborrar åt Kajsa. Hon vräkde i sej nästa alla. Ligger fisk över hela köksgolvet som vanligt :P


Sen i morron är det sista gången man får träffa Mattias på typ 1 och halv vecka.... Drygt värre :/ På lördag så åker han ju till Big Lake, då får man inte träffa han på hela dagen. Sen på Söndag åker han till Norrland och blir borta hela veckan. Och jag åker ner till Vansbro på bandag och trägningsdag och så. :/ Jobbigt värre. Kommer krivera. .. . Kul?..... Nej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0