Fiske.

Jahapp, igår så var man och fiskade. Först med grannen, jag fick inge napp. Men hon fick två firrar. Två små idar. Sedan fiskade jag med Mattias. Då åkte vi ner till älven i Selja och fiskade. Han lånade mitt metspö medans jag gjorde något annat. Det första han gjorde var att dra upp en fisk. En ganska stor Id. Och vem fick döda. Jo JAG!!! Medan jag försökte döda fisk jäveln kasta han i igen, ja då drog han väl upp en till Id som var MYCKET större. Då blev jag sur och sa att han fick döda den själv så jag fick fiska. Så jag satte på ny mask och kasta i där han hade kastat i. Och jag fick napp och var helt överlycklig. Men vad fck jag ? En liten jävla abborre som knappt syntes!!!!!!!!! Blev skit sur, men jag behöll den och den åt Kajsa upp idag. Låg fisk i hela köket. Helt galen var hon :) Men sen fick vi inge mer fisk :/ Trååååkigt :/
Jag och grannen ska nog ut och fiska ikväll tror jag. Hon frågade då de när jag kom hem :) Så man får väl hoppas. De är ju sååå tråkigt att sitta själv hemma på kvällarna :P

Förkylningen börjar gå över. Är inte lika rinnig i ögorna längre och så. Vilket jag är glad över. Är bara mest hostig nu. Men det går det också :P

Nej nu ska jag kila ner på "stan" och kika lite. :)

Mattias <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0