=)

Jahapp, igår så gjorde man väl inte så mycket. Satt mest hemma. Gick fram och tillbaka till noret. Det var väl de enda. Men många fina bilar fick man se :D Sen var det som försökte få me mej till Rättvik. Men kul och komma dit då om man inte tar sej hem sen. Så jag tackade nej, vilket jag ångrar, för jag ville verkligen dit. Men inte kul att gå från Rättvik inte. Nu sitter man här och det är så himla varmt. Jag ska inte gå ut har jag bestämt mej för. Så jag ska städa lägenheten istället, och gå ut när det blir lite svalare :) Få se hur mycket städning jag hinner med eftersom jag ska tvätta också. Fast det ska egentligen Mattias göra så då får han fan göra de också :) Han åkte ju inte till Norrland ändå .. Vilket känns oerhört skönt!

Nej nu ska jag nog börja städa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0