Duktig :)

Idag har jag varit duktig :) Har städat lägnheten idag, även diskat. Har även varit ner i förrådet och städat så man kommer fram nu. Fick en hel sopsäck med bara skräp, även en hel sopsäck med bara kläder som jag inte kan ha. Och nu ser det faktiskt hyffsat bra ut :) Men nu slänger man väl ner ännu mer grejer för att man får plats med mer. Men nu får lilla Maria skärpa sej! :)
Har varit ner till ICA fram och tillbaka så jag fick lite mat i magen. Var lite lat idag så jag köpte färdig mat :P Hihi :P Det är inte bra att bo själv för då blir det att man inte orkar göra mat för en person bara :P Så alla pengar man får över går till den färdiga maten, måste skärpa mej med det också! Fy Maria! :)

Nej nu ska man plinga på hos grannen får se om vi skulle fiska eller inte :)

Mattias <333

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad kul att du har en blogg :) Ska lägga till dig i mina länkar :)

Skönt å rensa lite saker, men man samlar på sig massa skit så fort :P

2009-06-22 @ 22:21:18
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0