Snart.

Snart är det ÄNTLIGEN folkrace :) Fredag och lördag :) kul kul :) Ska väl försöka hålla i bilen, den går ju sååå fort, sen är den lite för stark för mej.:P Men men hoppas de går bra. Dom säger då att jag bra när jag träna på banan så då får man lita på de :P
Sen FEST på lördag :D Men jag ska ju vara funktionär, men man kan väl dricka lite ändå :D Sen efter jag varit funktionär kan jag supa skallen av mej :)


Och idag sa jag upp mej från jobbet.. Pallade inte vara kvar tack vare min jävla mage. Dom stressade på mej så himla mycket. Stressa är ju något man inte ska göra om man har magkatarr. Läkaren sa då iallafall att man inte skulle de. Men jag vet inte. Så nu behöver jag inte oroa mej om jobb varje dag. Bara sova ut och vila. Kanske är det som behövs, vila och sömn? Har sovit dåligt den sista tiden nu. Min mage mår inte alls bra. Har bara lust att skjuta den. Men skjuter jag den så skjuter jag mej själv, och jag är ingen självmordkanditat som fjortisar är :) Och det är jag glad för...


Nej nu ska jag platta håret.
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0