Rättvik..

Har varit i Rättvik tre dagar irad nu. Har varit skoj :) i Tisdags så var jag där me Jenny och Lollo, Lollo körde. Onsdags så var jag där med Jessica, då skjutsade Mattias oss fram och tillbaka. Igår var jag me Elin då åkte vi med hennes mamma :)

Igår köpte jag även en ny tunika typ. Eller det var Mattias som gick in och köpte den åt mej. För han tyckte iallafall att den satt bra så då får jag tro på han. Så han fick springa in opch köpa den medans jag var hos Elin, och så kom han me den och så stack jag och Elin till Rättvik. Najs som fan asså :D

Idag så skulle nog Mattias komma och plocka ur resten av sina grejer i min lägenhet och installera min skrivare som han lovat i veckor nu. så nu får vi hoppas på att han gör de orkar inte ha hans grejer här. Han har ändå inte betalat hyr på 2 två månader så varför ska han ha sina grejer här? onödigt... Vi ska väl ner till Vansbro någon dag också och hämta brorsans folkracebil som han ska låna till Höljes, får hoppas att den går riktigt då..


Nej nu ska jag hoppa in i duschen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0