Förvirrad..

Ena stunden så kan man dra, andra stunden så skickar du och frågar vart jag är hela tiden, ena stunden säger du att du älskar mej ena stunden tycker du inte ens om mej. Vad håller du på med? Jag fattar ingenting. Inte bara jag som inte fattar, dom flesta frågar va du håller på me, men den frågan kan ju inte jag svara på direkt.
När vi är själva kan du krama mej och vara ledsen och allt, direkt du har någon kompis me, eller speciellt hon, då kan du inte ens säga hej eller krama mej. För du har redan ljugit. Både för hon och mej. Snart orkar jag inte hålla hemligheterna inom mej. Då borde skärpa dej snart...

Jahapp, Mattias var hit idag och plockade ur lite av hans grejer i lägenheten. Men massor kvar. Men jag blev chockad när det hände en sak. Eller två. Trodde de aldrig skulle hända men de gjorde de, och de var faktiskt ganska underbart och rörande. .

Hade på mej den nya tunikan idag som Mattias sprang in och köpte igår. Väldigt bekväm :) Riktigt nöjd, Mattias sa ju att jag va fin och då duger de :)

Och jag kan verkligen inte förstå varför jag helt plötsligt har så många killar runt mej som vill kramas :) UNDERBART!!!! :)

Kändes som jag skulle blir helt själv, men jag har fan mer kompisar nu förnu vågar dom prata me mej, och de känns så kul :)

Ska väl ner till Vansbro och hämta folkracebilen också någon gång snart också.

Jag fick även en gratis t-shirt idag av nån som sålde kläder :D

Nej nu ska jag nog lägga mej.

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja men precis, folk ska alltid skylla på någon, men det kanske finns många orsaker till varför man mår dålig, inte bara en enda person som gör att man mår dåligt liksom.

Blir så irriterad på folk :P

Förstår om du är deppig också, jag vet inte riktigt vad som händer och sker för er men han skulle hit och hämta tomma kartonger idag,, ska han flytta hem till mamma helt nu?

Det känns så konstigt, om ni gör slut eller nåt,

du har funnits i vår familj så länge nu så det kommer va jättetomt och konstigt, även fast inte vi setts så ofta.

Och Hugo tycker ju om dig :) Så vi får väl ses ändå och ha kontakt vad som än händer mellan dig och Mattias :)

Kram!

2009-08-01 @ 16:08:00
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0