?

Jag har så många frågor, men inga svar. Hur ska de kunna bli bättre när man aldrig får svar? Inte undra på att man mår som man mår då.. Kommer aldrig bli återställd igen. Om det inte finns någon som ställer sej vi min sida, rycker upp mej och hjälper mej att kämpa genom detta jävla skit. Mediciner hit och dit. Nej fy fan. Jämt hungrig men orkar inte äta något. De måste finns mer fel. FYFAN!!!! Jävla värld som finns. Trodde Gud ville oss gott, men tydligen inte.
Är trött på att bli orättvist behandlad också, vad gör jag för fel när folk behandlar mej som att jag är en flugskit här i världen? Även dom man minst anar gör de. Inge kul alls. Vill knappt gå utanför dörren längre för att jag skäms så mycket för mej själv. Jag kan inte rå för att jag ser ut som jag gör, jag har ju inte direkt valt de själv. Och jag trivs inte med hur jag ser ut, men jag är ju inte direkt miljonär så man kan operera mej heller. Börja tröttna på detta liv nu. känns som att det inte finns något att leva för längre.. Kul liv. Nej... Denna värld kommer ändå gå under snart......


Jag behöver verkligen något att prata med just nu. Så här deppig har jag inte varit på länge. Och då ska de inte bara vara nån som lyssnar för att vara nyfikna, som jag märkt att många gör. När man berättat felet så får man bara okej tillbaka. Känns som man inte har nån att vända sej till längre....

Kommentarer
Postat av: Angelica

Stackare! Men du ser hur fin ut som helst tycker jag! :) Och vill du prata någon gång så finns jag här :) bara att sms:a om du känner för de eller ringa eller något. Du får mitt nummer i alla fall; 0768495055. Och jag är så nervös inför att gå i eran klass men fattar inte varför jag är de!?

2009-07-23 @ 12:17:21
URL: http://johaanssonn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men gumman då!Det är bara att ringa mig dag som natt <3 Omdu inte kan ringa är det bara att skicka ett sms så ringer jag upp! Finns här för dig <3 Jag hoppas att du vet det!

2009-07-31 @ 11:09:13
URL: http://jennykristiansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0