Akuten Falun.

Ja idag blev det att åka in till akuten i Falun me mej. Ville inte till Mora med tanke på allt som hänt. Och moster sa att jag inte heller skulle åka till Mora eftersom hon vet allt som har hänt eftersom hon jobbar på Falu lassarett.
Men men, först så trodde vi att jag hade fått gallstensanfall. Men sen så kom vi fram till att jag har magkatarr. :/ Och det var tur att vi kom på de nu annars hade de kunde brutit ut till magsår. Inte alls kul. Nää! Och magkatarr brukar man få vid orolighet, stressning, nervös m.m. Och jag känner mej stressad men jag vet inte varför. Och orolig är jag som fan, och jag vet inte varför där heller. Lika nervös. Jag har ingen aning om varför jag är så. kanske känner mej för instängd? Eller vad är det frågan om? Jag fattar ingenting. Men nu har jag iallafall fått medicin så nu får man väl hoppas att det går över. Annars fick man åka in igen. och det orkar jag fan inte. Sitter och är orolig nu eftersom Mattias är ute och åker lastbil me Robert. Känns i magen direkt.... :( Blää säger jag! !

Så alla människor, gör mej inte orolig för då blir det bara värre.

och mina vänner, tänk er för innan ni gör något, ni kommer säkert ångra er sen. Jag älskar er <3

Idag så har mina små bebisar blivit 5 veckor :)


Älskar dej Mattias Spännar <3

Kommentarer
Postat av: Nina

usch då, har haft magkatarr i flera år och det är inte kul alls :(

Tur att du vet nu iaf varför du har ont i magen :)

Kram

2009-07-14 @ 22:08:09
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0