50 årskalas.

igår så var man på 50 årskalas. Kul. Det var svärfar Hans-Erik som fyllde. Eller ja han fyller på tisdag men ändå :) Det var ganska kul att man fick träffa hela Mattias familj samtidigt. :) Sen blev man så jävla trött så man bara ville sova. men jag lyckades hålla mej vaken ända till ett, för då ville Mattias hem för att han inte mådde så bra :P
Åkte hem till vansbro igen idag p.g.a. jobb i morron till lördag :/ Måste gå upp 05.45, 6 dagar i veckan. Så får man sova ut en dag sen samma visa igen. Jobbigt som fan. Men det är ju bara att vänja sej. Det bli väl säkert nå sånt när man får riktigt jobb :)
Sen körde jag till våran stuga i Björbo. Hem fick mamma värsta cp ryck och höjde volymen som fan på sterion och började digga och typ dansa i bilen. Och så sa hon "Jag måste vänja dej till du ska vara chafför" och så satt hon och knuffa och fippla me händerna framför min ögon så man typ inte såg något. höll på att få panik :P Men det gick bra. Och jag ville bara hem så det gick väl lite fort hem, men mamma sa inget :P

Jag saknar redan Mattias :) Men på torsdag får man träffa han :D
Och på lördag blr det antagligen Malung. Orkar inte åka dit på fredag eftersom man jobbar på lördag morron :/

Nej nu är klockan fem i tio så nu måste jag sova!


Älskar dej Mattias <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0