Trevlig dag :)

Ja idag så var det trevligt. Vaknade vid elva tror jag, gick upp gjorde mej i ordning och stack ner på stan och mötte Elin och Emma. Gick hem till mej för dom ville se på kattungarna. Och så kokade vi makaroner och stekte köttbullar :) Sen stack vi ner på stan igen, Gick till kaffestugen och fikade. Emma köpte mat. satt där länge. Sen gick vi på gallerix och där köpte jag en sak, sen ur & pen där handlade Elin sen Glitter eller vad de heter, då köpte jag ett diadem :) Sen gick vi och satte oss vid kaffestugan igen. Då va de en fågel som nästan sket på Elin. FY FAN va kul de va, jag skrattade så jag började gråta. Hahha. och sen alla sms idag, ojoj. HAHA.

Tack för dagen brudar, det var riktigt jävla kul! :) <3




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0