Lägger ner..

Nu lägger jag ner allt snart.. Fattar inte varför allt ska var aså jobbigt... Jag fattar inte varför du, just DU ska sitta utanför mitt skåp jämt, det har du ALDRIG gjort förut fast man bett dej. Varför jämt nu? För att gör mej ledsen eller nå för att du vet att det är hårt för mej att se dej? Aja jag vet inte.

Sen har vi dej, som ändrar dej dag ut och dag in, det blir förrvirrande för mej men det bryr väl inte du dej om. Jag gjorde fan allt för dej. Men vad fick man tillbaka? Jo bara skit, men det är väl som vanligt av er killar. Börjar tröttna riktigt rejält. Visst ni kan vara jävligt underbara sen nlir det tvär nej. Man tror ju man gjort något fel men men..


Nej nu har jag skrivit av mej lite så de känns lite bättre...

Jag älskar er mina underbara vänner, jag hade gått under utan er <3

Kommentarer
Postat av: Angelica

Finns här! :) <3

2009-08-28 @ 13:48:33
URL: http://johaanssonn.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det är bara att slå en pling om du vill prata! Finns här för dig <3

2009-08-31 @ 18:25:00
URL: http://jennykristiansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0