=)

Jahapp, har nyss kommit hem från Vansbro nu. Hämtade brorsans folkracebil. Är lite små trött nu. Somnade i bilen hem. hehe. Idag har man varit själv hela dagen typ. Vaknade vid halv tio tror jag. Gick upp och duschade och så. Senare så klippte jag gräset och gjorde ren kattlådorna. Gick sedan till willys för att handla sen hem igen. Det var ganska drygt . Trodde inte de skulle vara så varmt som det var :P hahah. Men hääääärligt med lite sol :D Hoppas det blir lika fint i helgen när man ska till Höljes :D Ångrar mej faktiskt lite att jag inte anmälde mej när jag fick ha bilen kvar.. Är sugen på att åka. Men jag måste vänta ändå tills den 29de. Men de får gå :) Patrik kanske ska låna min bil i helgen, så de får röra på sej lite :) Mina bilar ska inte bara stå och bli lite små lata inte :P Haha. Men men. Jag längtar faktiskt ganska mycket till helgen, för då får man träffa massa folk :)

Nej nu orkar jag inte skriva mera.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0