:)

Ja gud va rolig jag haft dom sista dagarna alltså! Har ju varit i Rättvik med de har jag ju redan berättat då :) Och i fredags var jag på Mora festivalen me Elin och några kompisar från Örebro :) Sen såg man saker man verkligen INTE tyckte om. Men du såg mej och släppte på en gång. Kan inte förstå varför? Rädd att jag ska säga nå, men det har jag faktiskt redan sagt. Haha. Dåligt stil. Du förstör han bara. Men men.

Igår så var de också Mora festivalen, kul som attan :) Var där me Jessica och Johanna. Brorsan och Jenny ett tag också innan dom åkte hem. Sen Louise:P Träffade massa roliga folk :) Och jag är så glad när du viskade de där i mitt öra och gav mej en puss kinden, det betydde mycket. Det du sa till min kompis det betydde också mycket. Men du säger att du inte kommer ihåg de alls. Men de tror jag , jag tror du gjorde så där för att skylle på att du inte skulle komma ihåg det.


Mattias har varit hit och plockat ur lägenheten, fast vi glömde saker märker jag nu som är hans såg jag. Skulle väl ha varit till Vansbro ikväll men de verkar som att de inte blir nå. Så de får bli film istället för min del tror jag. Skulle antaligen åka i morron bitti ist.


Hemligheten gör ont så inåt helvete.... Brister snart..

Kommentarer
Postat av: amanda

menar du att jag förstör han?

2009-08-04 @ 00:28:07
URL: http://avikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0